Sport Management
17 sierpnia 2015
Ponad 500 imprez i prawie 2 miliony widzów. Pięć lat ERGO ARENY.
18 sierpnia 2010 w hali na granicy Gdańska i Sopotu Polscy siatkarze pokonali ówczesnych Mistrzów Świata, reprezentację Brazylii 3:2. Tak zainaugurowała działalność ERGO ARENA – jedna z największych i najnowocześniejszych hal widowiskowo-sportowych w tej części Europy.

W ciągu 5 lat w ERGO ARENIE zorganizowano 533 imprezy, które obejrzało prawie 1 milion 800 tysięcy widzów!

Dobrego zdania o obiekcie jest  Grzegorz Kita – najlepszy w Polsce specjalista w zakresie marketingu sportowego i prezes Sport Management Polska. „ERGO ARENA to jeden z okrętów flagowych polskiego rynku wielkich obiektów widowiskowo-sportowych. Gdańsko-sopocka hala w pewnym sensie pozytywnie przemodelowała rynek obiektów widowiskowo-sportowych w Polsce. Nie tylko szybko zrealizowana została  transakcja naming rights,  ale przede wszystkim udowodniono jak dynamicznie i wszechstronnie można zarządzać takimi obiektami. Wielość imprez, ich różnorodność, często krajowy charakter oddziaływania to znaki firmowe tej areny” – kończy Grzegorz Kita


5 lat ERGO ARENY w liczbach:

533 imprezy
1 789 000 widzów

Piąty rok działalności:

132 imprez
413 489 widzów

5 lat z podziałem na rodzaj imprez:

Sportowe – 345
Koncerty – 72
targi, przedstawienia, show, konferencje - 116

Największa frekwencja:

98 000 – Finał Ligi Światowej w siatkówce – 6-10.07.2011
68 500 - Mistrzostwa Świata w siatkówce – 1-7.09. 2014
35 000 – Disney On Ice: Świat lodu – 21-23.11.2014
23 000 – Halowe Mistrzostwa Świata w lekkoatletyce – 7-9.03.2014
15 000 – Sopot Top Trendy Festival – 25-27.05.2012
13 000 – Lenny Kravitz – 8.08.2015
13 000 – Iron Maiden – 4.07.2013

Więcej:
Sukces ERGO ARENY
Sport Management Polska jest autorem promocyjnego sukcesu polskiego pływania. W latach 2005-08 SMP był wyłącznym przedstawicielem Polskiego Związku Pływackiego w zakresie marketingu. Oprócz promocji dyscypliny firma stworzyła także dwa, wielkie programy sponsoringowe -dla Bioton S.A. oraz Telefonii Dialog S.A. [2005-08]
Sport Management Polska we współpracy z instytutem badawczym ARC Rynek i Opinia opracował na zlecenie Grupy Tauron unikalną metodologię badawczą. Zrealizowana na poziomie standardów światowych, metodologia służy do doboru, planowania, analizowania i raportowania efektywności działań sponsoringowych [2009]
agencja marketingu sportowego, marketing sportowy agencje