Sport Management
25 kwietnia 2018
Zaproszenie na Uniwersytet Jagielloński
Prezes Kita został zaproszony w progi najstarszego polskiego uniwersytetu. Podczas Konferencji Naukowej "Młodzi o Sporcie", SPORTOWE PROJEKTY: od pomysłu do realizacji, Grzegorz Kita wygłosił prelekcję o marketingu przeżyć i eventach wielkopowierzchniowych na przykładzie rynku biegów przeszkodowych.

Konferencja została zorganizowana w dniu 25.04.2018r. przez Instytut Przedsiębiorczości UJ oraz Koło Naukowe Managerów Sportu UJ.

Więcej informacji:
http://www.turystyka.uj.edu.pl/mlodzi-o-sporcie-konferencja-2018
Sport Management Polska jest autorem promocyjnego sukcesu polskiego pływania. W latach 2005-08 SMP był wyłącznym przedstawicielem Polskiego Związku Pływackiego w zakresie marketingu. Oprócz promocji dyscypliny firma stworzyła także dwa, wielkie programy sponsoringowe -dla Bioton S.A. oraz Telefonii Dialog S.A. [2005-08]
Sport Management Polska we współpracy z instytutem badawczym ARC Rynek i Opinia opracował na zlecenie Grupy Tauron unikalną metodologię badawczą. Zrealizowana na poziomie standardów światowych, metodologia służy do doboru, planowania, analizowania i raportowania efektywności działań sponsoringowych [2009]
agencja marketingu sportowego, marketing sportowy agencje