Sport Management
6 stycznia 2012
Zachodniopomorskie chce uczyć się od Grzegorza Kity
Blisko 50 osób reprezentujących ponad 40 organizacji i klubów sportowych z terenu całego województwa zachodniopomorskiego wzięło udział w szkoleniu na temat marketingu sportowego, jakie przeprowadził pan Grzegorz Kita.

Wśród uczestników pojawili się przedstawiciele wielu, różnorodnych dyscyplin począwszy do futbolu czy koszykówki poprzez sporty motorowe, kolarstwo i sztuki walki a skończywszy na przedstawicielach żeglarstwa, lekkiej atletyki, squasha czy pływania.

Uczestnicy szkolenia reprezentowali także pełny przekrój podmiotów sportowych - od stowarzyszeń sportowych i małych klubów do okręgowych związków sportowych i dużych klubów sportowych.

Podobnie jak przy innych tego rodzaju projektach edukacyjno-szkoleniowych, w przerwach pomiędzy wykładami pan Kita był nieustannie oblegany i na bieżąco konsultował zagadnienia dotyczące realizowanych przez uczestników przedsięwzięć sportowych.

Szkolenie odbyło się na obiektach Zachodniopomorskiego Centrum Edukacyjnego a organizatorem wykonawczym była szczecińska firma edukacyjna. Czas szkolenia wynosił jeden dzień i zawierał 10 godzinnych modułów tematycznych.



Przykłady podobnych szkoleń:


► Szkolenie dla TS Wisła Kraków. Marketing, komunikacja, PR, zarządzanie, sponsoring.
     Kraków 2020r.
     Czytaj_więcej


► Szkolenie z marketingu sportowego dla klubów z Woj. Kujawsko-Pomorskiego.
     Włocławek 2017r.
     Czytaj_więcej


► Szkolenie z zarządzania dla małych klubów sportowych.
     Rybnik 2016r.
     Czytaj_więcej
Sport Management Polska jest autorem promocyjnego sukcesu polskiego pływania. W latach 2005-08 SMP był wyłącznym przedstawicielem Polskiego Związku Pływackiego w zakresie marketingu. Oprócz promocji dyscypliny firma stworzyła także dwa, wielkie programy sponsoringowe -dla Bioton S.A. oraz Telefonii Dialog S.A. [2005-08]
Sport Management Polska we współpracy z instytutem badawczym ARC Rynek i Opinia opracował na zlecenie Grupy Tauron unikalną metodologię badawczą. Zrealizowana na poziomie standardów światowych, metodologia służy do doboru, planowania, analizowania i raportowania efektywności działań sponsoringowych [2009]
agencja marketingu sportowego, marketing sportowy agencje