Sport Management
23 lutego 2013
Tomasz Frankowski ponownie z SMP i dla marki Onninen
W ramach cieszącej się dużym powodzeniem usługi SMP "Sports Celebrity Management" - Tomasz Frankowski został twarzą i główną gwiazdą programu Mundialowa Drużyna Onninen.

W ramach projektu, wizerunek Tomasza Frankowskiego został umieszczony na materiałach reklamowych turnieju (plakaty, broszury informacyjne, zdjęcia) oraz wykorzystany zostanie w komunikacji kanałami elektronicznymi.

Mundialowa Drużyna Onninen to niezwykła promocja przygotowana z okazji 100-lecia firmy Onninen. Do wygrania są tak atrakcyjne nagrody jak:
  • bilety do Brazylii na Mundial 2014
  • wycieczka do Hiszpanii na mecz FC Barcelona
  • turnieje piłkarskie z udziałem gwiazd futbolu
Sport Management Polska reprezentuje Tomasza Frankowskiego w tym przedsięwzięciu.
Sport Management Polska jest autorem promocyjnego sukcesu polskiego pływania. W latach 2005-08 SMP był wyłącznym przedstawicielem Polskiego Związku Pływackiego w zakresie marketingu. Oprócz promocji dyscypliny firma stworzyła także dwa, wielkie programy sponsoringowe -dla Bioton S.A. oraz Telefonii Dialog S.A. [2005-08]
Sport Management Polska we współpracy z instytutem badawczym ARC Rynek i Opinia opracował na zlecenie Grupy Tauron unikalną metodologię badawczą. Zrealizowana na poziomie standardów światowych, metodologia służy do doboru, planowania, analizowania i raportowania efektywności działań sponsoringowych [2009]
agencja marketingu sportowego, marketing sportowy agencje