Sport Management
6 grudnia 2017
Na zaproszenie Studenckiego Koła Naukowego Zarządzania w Sporcie SGH, Pan Grzegorz Kita był gościem tego wydarzenia. [...]
17 listopada 2017
Limitowana seria samochodów Renault Kadjar z brandingiem Runmageddonu wyprzedała się w przeciągu 1,5 miesiąca [...]
10 sierpnia 2017
Marketing Medalowy to pojęcie mało znane choć niektórzy organizatorzy biegów (ale nie tylko) mają [...]
24 czerwca 2017
Prezes SMP, Grzegorz Kita, jest znany z tego, że jeśli tylko może to chętnie pomaga mniejszym podmiotom i [...]
20 czerwca 2017
Runmageddon, najbardziej ekstremalny cykl biegów przeszkodowych w Europie oraz firma Foodcare, producent napoju [...]
16 marca 2017
Najbardziej znany polski ekspert z zakresu marketingu sportowego został współwłaścicielem słynnego [...]
Sport Management Polska jest autorem promocyjnego sukcesu polskiego pływania. W latach 2005-08 SMP był wyłącznym przedstawicielem Polskiego Związku Pływackiego w zakresie marketingu. Oprócz promocji dyscypliny firma stworzyła także dwa, wielkie programy sponsoringowe -dla Bioton S.A. oraz Telefonii Dialog S.A. [2005-08]
Sport Management Polska we współpracy z instytutem badawczym ARC Rynek i Opinia opracował na zlecenie Grupy Tauron unikalną metodologię badawczą. Zrealizowana na poziomie standardów światowych, metodologia służy do doboru, planowania, analizowania i raportowania efektywności działań sponsoringowych [2009]
agencja marketingu sportowego, marketing sportowy agencje