Sport Management
13 grudnia 2018
PKSN świętuje pierwszą rocznicę działalności. Komitet działa zaledwie rok ale już przystąpiło do niego 39 [...]
31 października 2018
Październik był bardzo aktywnym miesiącem w zakresie działań strategicznych prowadzonych przez Polski Komitet [...]
3 października 2018
Na XVI Samorządowym Forum Kapitału i Finansów jedną z ciekawszych debat okazało się spotkanie "Dlaczego [...]
6 września 2018
Do Grupy Sport Management Polska (SMP) dołącza FitFot.pl. Grzegorz Kita (prezes i założyciel SMP) objął 25% [...]
19 lipca 2018
Kempa - znana niemiecka marka sportowa została oficjalnym partnerem technicznym Polskiego Komitetu Sportów [...]
4 lipca 2018
Zarobki trenerów piłkarskich reprezentacji narodowych to ciekawe zjawisko składające się z [...]
2 lipca 2018
Akademia Zarządzania Sportem to projekt Ministerstwo Sportu i Turystyki, którego celem jest kompleksowe [...]
9 czerwca 2018
We Wrocławiu odbyło się pierwsze spotkanie członków Polskiego Komitetu Sportów [...]
2 czerwca 2018
Na zaproszenie Instytutu Sportu, Grzegorz Kita przeprowadzi dwugodzinny wykład pt. "Strategia marketingowa [...]
24 maja 2018
Podczas I Międzynarodowego Kongresu - Rynek Sportu w XXI w. Grzegorz KIta wziął udział w prestiżowym panelu [...]
25 kwietnia 2018
Prezes Kita został zaproszony w progi najstarszego polskiego uniwersytetu. Podczas Konferencji Naukowej "Młodzi o [...]
28 marca 2018
Znany polski ekspert został Przewodniczącym Rady Głównej Polskiego Komitetu Sportów Nieolimpijskich [...]
22 marca 2018
Połączenie sportu, malarstwa i snów popkultury. Wystawa obrazów "Bokserzy" Krzysztofa [...]
31 stycznia 2018
Nowy projekt na polskim rynku sportowym! Połączenie dwóch dużych marek i połączenie dwóch [...]
14 stycznia 2018
Prezes Kita zadebiutował z nowym przedmiotem wykładowym na SGH. Na prestiżowych, podyplomowych studiach [...]
Sport Management Polska jest autorem promocyjnego sukcesu polskiego pływania. W latach 2005-08 SMP był wyłącznym przedstawicielem Polskiego Związku Pływackiego w zakresie marketingu. Oprócz promocji dyscypliny firma stworzyła także dwa, wielkie programy sponsoringowe -dla Bioton S.A. oraz Telefonii Dialog S.A. [2005-08]
Sport Management Polska we współpracy z instytutem badawczym ARC Rynek i Opinia opracował na zlecenie Grupy Tauron unikalną metodologię badawczą. Zrealizowana na poziomie standardów światowych, metodologia służy do doboru, planowania, analizowania i raportowania efektywności działań sponsoringowych [2009]
agencja marketingu sportowego, marketing sportowy agencje