Sport Management
28 marca 2018
Znany polski ekspert został Przewodniczącym Rady Głównej Polskiego Komitetu Sportów Nieolimpijskich [...]
22 marca 2018
Połączenie sportu, malarstwa i snów popkultury. Wystawa obrazów "Bokserzy" Krzysztofa [...]
31 stycznia 2018
Nowy projekt na polskim rynku sportowym! Połączenie dwóch dużych marek i połączenie dwóch [...]
14 stycznia 2018
Prezes Kita zadebiutował z nowym przedmiotem wykładowym na SGH. Na prestiżowych, podyplomowych studiach [...]
Sport Management Polska jest autorem promocyjnego sukcesu polskiego pływania. W latach 2005-08 SMP był wyłącznym przedstawicielem Polskiego Związku Pływackiego w zakresie marketingu. Oprócz promocji dyscypliny firma stworzyła także dwa, wielkie programy sponsoringowe -dla Bioton S.A. oraz Telefonii Dialog S.A. [2005-08]
Sport Management Polska we współpracy z instytutem badawczym ARC Rynek i Opinia opracował na zlecenie Grupy Tauron unikalną metodologię badawczą. Zrealizowana na poziomie standardów światowych, metodologia służy do doboru, planowania, analizowania i raportowania efektywności działań sponsoringowych [2009]
agencja marketingu sportowego, marketing sportowy agencje szkolenia katowice szkolenia bhp katowice