Sport Management
24 czerwca 2017
Szkolenie z marketingu sportowego dla klubów z Kujawsko-Pomorskiego
Prezes SMP, Grzegorz Kita, jest znany z tego, że jeśli tylko może to chętnie pomaga mniejszym podmiotom i organizacjom sportowym w ich rozwoju sportowym. Jeśli jest w stanie skorelować swoje plany wyjazdowe z pobytem w danym regionie to z przyjemnością podejmuje się projektów szkoleniowych i edukacyjnych.

W poniedziałek, do późnego wieczora, Pan Kita na zaproszenie prężnie działającego Włocławskiego Centrum Organizacji Pozarządowych prowadził szkolenie z zakresu marketingu sportowego ze szczególnym uwzględnieniem aspektu tworzenia ofert sponsoringowych i działań pro-sponsorskich. Oczywiście w kontekście lokalnym i regionalnym.

A było o czym mówić i o czym dyskutować ponieważ szkolenie trwało aż 8h zegarowych..

W szkoleniu wzięli udział przedstawiciele kilkunastu podmiotów - prezesi, właściciele, osoby zarządzające lokalnymi, mniejszymi podmiotami sportowymi z różnych dyscyplin i na różnych etapach rozwoju. Codziennie dzielnie biorących na siebie trud utrzymywania i działania klubów w mniejszych społecznościach. Dynamiczni animatorzy lokalnego sportu.

Wśród nich reprezentowany był szeroki przekrój dyscyplin, w tym np. : 
  • bowling,
  • badminton,
  • MTB,
  • sporty lotnicze,
  • biegi,
  • piłka nożna 
  • sporty wodne.


Więcej_można_przeczytać_w_lokalnych_mediach. Zapraszamy.



Przykłady podobnych szkoleń:


► Szkolenie dla TS Wisła Kraków. Marketing, komunikacja, PR, zarządzanie, sponsoring.
     Kraków 2020r.
     Czytaj_więcej


► Szkolenie z zarządzania i marketingu dla małych klubów sportowych ze Śląska.
     Rybnik 2016r.
     Czytaj_więcej


► Zachodniopomorskie chce uczyć się od Grzegorza Kity.
     Szczecin 2012r.
     Czytaj_więcej


Sport Management Polska jest autorem promocyjnego sukcesu polskiego pływania. W latach 2005-08 SMP był wyłącznym przedstawicielem Polskiego Związku Pływackiego w zakresie marketingu. Oprócz promocji dyscypliny firma stworzyła także dwa, wielkie programy sponsoringowe -dla Bioton S.A. oraz Telefonii Dialog S.A. [2005-08]
Sport Management Polska we współpracy z instytutem badawczym ARC Rynek i Opinia opracował na zlecenie Grupy Tauron unikalną metodologię badawczą. Zrealizowana na poziomie standardów światowych, metodologia służy do doboru, planowania, analizowania i raportowania efektywności działań sponsoringowych [2009]
agencja marketingu sportowego, marketing sportowy agencje