Sport Management
24 maja 2018
Prestiżowy panel dyskusyjny z udziałem G.Kity
Podczas I Międzynarodowego Kongresu - Rynek Sportu w XXI w. Grzegorz KIta wziął udział w prestiżowym panelu dyskusyjnym.

Tematem debaty byli sportowcy i ich gospodarka kapitałami, inwestycje oraz biznesy. Ryzyka i potencjały. Jak można użytkować swoją markę osobową i doświadczenia z kariery w działaniach biznesowych i inwestycyjnych.

Prezes Kita poruszał także temat skali i różnorodności inwestycyjnej. Czym innym jest zainwestowanie przez Roberta Lewandowskiego w fundusz venture capital (Protos VC) a czym innym współstworzenie marki Tiger przez Dariusza Michalczewskiego. Trudno rozpatrywać w kategoriach biznesowych gdy piłkarz otwiera zakład fryzjerski czy pączkarnię ale ośrodek żeglarski (Kluby Mila Mateusza Kusznierewicza) to już biznesowa półka wyżej.
Sport Management Polska jest autorem promocyjnego sukcesu polskiego pływania. W latach 2005-08 SMP był wyłącznym przedstawicielem Polskiego Związku Pływackiego w zakresie marketingu. Oprócz promocji dyscypliny firma stworzyła także dwa, wielkie programy sponsoringowe -dla Bioton S.A. oraz Telefonii Dialog S.A. [2005-08]
Sport Management Polska we współpracy z instytutem badawczym ARC Rynek i Opinia opracował na zlecenie Grupy Tauron unikalną metodologię badawczą. Zrealizowana na poziomie standardów światowych, metodologia służy do doboru, planowania, analizowania i raportowania efektywności działań sponsoringowych [2009]
agencja marketingu sportowego, marketing sportowy agencje