Sport Management
27 stycznia 2019
Specjalistyczny przedmiot wykłada Grzegorz Kita na SGH.
Na prestiżowych, podyplomowych studiach Zarządzania w sporcie, Grzegorz Kita prezentuje doświadczenia dotyczące zarządzania organizacjami, podmiotami i projektami sportowymi.

Nazwa specjalistycznego przedmiotu nosi nazwę: "Zarządzanie organizacjami sportowymi w warunkach dynamiki rynkowej". Ramy programowe zostały skonstruowane wspólnie z Profesorem Andrzejem Sznajderem z Kolegium Gospodarki Światowej.

- Tematyka przedmiotu obejmuje nie tylko moje osobiste doświadczenia w zarządzaniu klubami piłkarskimi takimi jak Legia Warszawa, Polonia Warszawa czy późniejsze budowy strategii dla Lechii Gdańsk, GKS Bełchatów czy doradztwo dla Allianz przy projekcie Górnika Zabrze ale także szereg doświadczeń z innych dyscyplin.

Począwszy od zarządzania Runmageddonem, poprzez kształtowanie strategii czy wpływ na rozwój organizacji takich jak Polski Związek Pływacki aż po autonomiczne, duże i długoterminowe projekty o szerokim zasięgu jak np. Energa Basket Cup (70.000 dzieci) czy T-Mobile Ekstraklasa, którego byłem głównym wykonawcą w latach 2011-2015 - mówi Grzegorz Kita.

Studia przeznaczone dla osób zarządzających organizacjami sportu profesjonalnego i amatorskiego, które chcą zwiększyć swą wiedzę z zakresu zarządzania, także do tych, którzy zamierzają pracować w klubach i innych organizacjach sportowych w przyszłości. Także dla zarządzających obiektami sportowymi i pracowników jednostek samorządu terytorialnego, odpowiedzialnych za rozwój sportu społeczności lokalnych, a szczególnie dla sportowców kończących swą karierę i byłych sportowców, którzy zamierzają kontynuować pracę w sporcie jako zarządzający organizacjami sportowymi.




Więcej informacji: 
SGH_Podyplomowe_Studia_Zarządzania_w_sporcie
Sport Management Polska jest autorem promocyjnego sukcesu polskiego pływania. W latach 2005-08 SMP był wyłącznym przedstawicielem Polskiego Związku Pływackiego w zakresie marketingu. Oprócz promocji dyscypliny firma stworzyła także dwa, wielkie programy sponsoringowe -dla Bioton S.A. oraz Telefonii Dialog S.A. [2005-08]
Sport Management Polska we współpracy z instytutem badawczym ARC Rynek i Opinia opracował na zlecenie Grupy Tauron unikalną metodologię badawczą. Zrealizowana na poziomie standardów światowych, metodologia służy do doboru, planowania, analizowania i raportowania efektywności działań sponsoringowych [2009]
agencja marketingu sportowego, marketing sportowy agencje