Sport Management
10 stycznia 2019
Świetne wyniki FitFot.pl w 2018r.
Ponad sto tysięcy zdjęć i 111 różnych eventów!
Takie są wyniki FitFot w 2018r.

To nadal początek drogi tego start-upu ale rozwój jest dynamiczny.

- "Przemysłowy" (w sensie skali i ilości) fotomarketing to nadal pewnego rodzaju nowość jako narzędzie marketingowe czy PRowskie ale w cyfrowym świecie oferującym szerokie możliwości viralizacji to jedno z rozwiązań zdecydowanie zasługujących na uwagę - mówi Grzegorz Kita, jeden z współwłaścicieli firmy.

FitFot.pl jest częścią grupy Sport Management Polska.


#podsumowania2018 #FotoMarketing #FitFot #zdjęcia 
Sport Management Polska jest autorem promocyjnego sukcesu polskiego pływania. W latach 2005-08 SMP był wyłącznym przedstawicielem Polskiego Związku Pływackiego w zakresie marketingu. Oprócz promocji dyscypliny firma stworzyła także dwa, wielkie programy sponsoringowe -dla Bioton S.A. oraz Telefonii Dialog S.A. [2005-08]
Sport Management Polska we współpracy z instytutem badawczym ARC Rynek i Opinia opracował na zlecenie Grupy Tauron unikalną metodologię badawczą. Zrealizowana na poziomie standardów światowych, metodologia służy do doboru, planowania, analizowania i raportowania efektywności działań sponsoringowych [2009]
agencja marketingu sportowego, marketing sportowy agencje