Sport Management
30 kwietnia 2019
SMP realizuje ofensywę promocyjną piłki ręcznej plażowej!
W poniedziałek konferencja prasowa w Olsztynie. W środę strefa promocyjna po drugiej stronie kraju - na Arenie Gliwice. Do tego szereg działań reklamowych i intensywna komunikacja w kanałach social media. To był intensywny kwiecień w pracach dla Związku Piłki Ręcznej w Polsce.

Sport Management Polska kontynuuje dynamiczne działania promocyjne w zakresie promocji polskiej piłki ręcznej plażowej. Promowana jest zarówno sama dyscyplina jak i lipcowe Mistrzostwa Europy w mazurskich Starych Jabłonkach.

W Olsztynie wspólnie z Marszałkiem Województwa Warmińsko-Mazurskiego zorganizowane zostało duże spotkanie dla dziennikarzy, które wzbudziło znaczące zainteresowanie i wygenerowało ponad 20 publikacji prasowych.

Z kolei na Arenie Gliwice, podczas meczu Polska - Niemcy (kwalifikacje EURO 2020) przeprowadzone zostały kompleksowe działania promocyjne:

☀️ Specjalna strefa i ekspozycja plażówki, aktywności i konkursy w strefie kibica (przy wejściu C)
☀️ stoisko promocyjne i rozdanych ponad tysiąc ulotek przy wejściu głównym (wejście A) 
☀️ Katarzyna Masłowska, reprezentantka Polski w piłce ręcznej plażowej jako główny punkt programu w przerwie (konkurs dla kibiców)
☀️ kilka sekwencji reklam Mistrzostw na bandach elektronicznych
☀️ informacje spikera o Mistrzostwach


***
Mistrzostwa Europy w piłce ręcznej plażowej odbędą się w dniach 2-7.07.2019r. w Starych Jabłonkach koło Ostródy. Będą to największe mistrzostwa w historii tej dyscypliny (40 reprezentacji z 23 krajów)


Tu można przeczytać ciekawy artykuł z olsztyńskiej Gazety Wyborczej o ME
Sport Management Polska jest autorem promocyjnego sukcesu polskiego pływania. W latach 2005-08 SMP był wyłącznym przedstawicielem Polskiego Związku Pływackiego w zakresie marketingu. Oprócz promocji dyscypliny firma stworzyła także dwa, wielkie programy sponsoringowe -dla Bioton S.A. oraz Telefonii Dialog S.A. [2005-08]
Sport Management Polska we współpracy z instytutem badawczym ARC Rynek i Opinia opracował na zlecenie Grupy Tauron unikalną metodologię badawczą. Zrealizowana na poziomie standardów światowych, metodologia służy do doboru, planowania, analizowania i raportowania efektywności działań sponsoringowych [2009]
agencja marketingu sportowego, marketing sportowy agencje