Sport Management
8 maja 2019
Prestiżowe zaproszenie dla przedstawiciela SMP
Podczas XI Europejskiego Kongresu Gospodarczego odbędzie się prestiżowy panel dyskusyjny, do którego został zaproszony Grzegorz Kita, prezes SMP.

Dyskusja odbędzie się w doborowym towarzystwie ponieważ wśród zaproszonych gości są także tak znane postacie jak Czesław Lang, wiceminister Jan Widera czy Dariusz Mioduski (właściel i prezes Legii Warszawa)




Sport – biznes i sukces  (15 maja 2019 r. - 11.30-13.00)

• Sport jako inwestycja. Doświadczenia, przykłady, praktyki. Gdzie jest potencjał?
• Jak pozyskać inwestora? Tworzenie ofert biznesowych w sporcie
• Wartość sukcesu w sporcie. Skuteczna komercjalizacja
• Rola komunikacji, mediów, relacji zewnętrznych


Do udziału w dyskusji zostali zaproszeni (kolejność alfabetyczna):

• Piotr Gacek, prezes zarządu, dyrektor sportowy, ONICO Warszawa SA

• Grzegorz Kita, prezes, założyciel, Sport Management Polska

• Czesław Lang, działacz sportowy, organizator, Tour de Pologne UCI World Tour, Tour de Pologne
Amatorów, Skandia Maraton Lang Team, Tauron Lang Team Race

• Dariusz Mioduski, prezes zarządu, Legia Warszawa

• Jan Widera, podsekretarz stanu, Ministerstwo Sportu i Turystyki

• Jarosław Wittstock, wiceprezes zarządu ds. korporacyjnych, Grupa LOTOS SA

• Anna Ziobroń, dyrektor, PKN ORLEN SA


Więcej informacji: strona www - Europejski Kongres Gospodarczy
Sport Management Polska jest autorem promocyjnego sukcesu polskiego pływania. W latach 2005-08 SMP był wyłącznym przedstawicielem Polskiego Związku Pływackiego w zakresie marketingu. Oprócz promocji dyscypliny firma stworzyła także dwa, wielkie programy sponsoringowe -dla Bioton S.A. oraz Telefonii Dialog S.A. [2005-08]
Sport Management Polska we współpracy z instytutem badawczym ARC Rynek i Opinia opracował na zlecenie Grupy Tauron unikalną metodologię badawczą. Zrealizowana na poziomie standardów światowych, metodologia służy do doboru, planowania, analizowania i raportowania efektywności działań sponsoringowych [2009]
agencja marketingu sportowego, marketing sportowy agencje