Sport Management
15 maja 2019
Europejski Kongres Gospodarczy z udziałem Sport Management Polska.
Prezes Sport Management Polska, Grzegorz Kita wziął udział w panelu dyskusyjnym "Sport - biznes i sukces" podczas Europejskiego Kongresu Gospodarczego w Katowicach.

Wśród zaproszonych gości, w debacie udział wzięli także:

- Czesław Lang, Tour de Pologne,
- wiceminister Jan Widera, Ministerstwo Sportu i Turystyki
- Jarosław Wittstock, wiceprezes Grupa LOTOS i
- Anna Ziobroń, dyrektor PKN ORLEN.


W trakcie ciekawej dyskusji przedstawiono różne pryzmaty podejścia i zasady strategii inwestycyjnych z punktu widzenia kapitału korporacyjnego, rządowego oraz prywatnego.

W programie dyskusji poruszono także takie zagadnienia jak:

• Sport jako inwestycja. Doświadczenia, przykłady, praktyki. Gdzie jest potencjał?
• Jak pozyskać inwestora? Tworzenie ofert biznesowych w sporcie
• Wartość sukcesu w sporcie. Skuteczna komercjalizacja
• Rola komunikacji, mediów, relacji zewnętrznych

➡️ Europejski Kongres Gospodarczy jest największym kongresem gospodarczym w Europie Centralnej. Tegoroczna edycja to ponad 12,5 tysiąca uczestników, ponad 150 sesji tematycznych oraz trzy dni debat i paneli dyskusyjnych na najwyższym merytorycznym poziomie.

Strona www wydarzenia: http://www.eecpoland.eu/2019/pl/ 
Sport Management Polska jest autorem promocyjnego sukcesu polskiego pływania. W latach 2005-08 SMP był wyłącznym przedstawicielem Polskiego Związku Pływackiego w zakresie marketingu. Oprócz promocji dyscypliny firma stworzyła także dwa, wielkie programy sponsoringowe -dla Bioton S.A. oraz Telefonii Dialog S.A. [2005-08]
Sport Management Polska we współpracy z instytutem badawczym ARC Rynek i Opinia opracował na zlecenie Grupy Tauron unikalną metodologię badawczą. Zrealizowana na poziomie standardów światowych, metodologia służy do doboru, planowania, analizowania i raportowania efektywności działań sponsoringowych [2009]
agencja marketingu sportowego, marketing sportowy agencje