Sport Management
2 października 2019
Samorządy, które stawiają na sport wygrywają dwa razy
Na XVII Samorządowym Forum Kapitału i Finansów odbyła się debata pt.: Samorządy, które stawiają na sport wygrywają dwa razy. Do udziału w niej został zaproszony prezes Sport Management Polska - Grzegorz Kita.

W ramach dyskusji poruszono szereg wątków ponieważ taka teza ma zarówno gorących zwolenników jak i zajadłych przeciwników.

- Przeciwnicy z reguły protestują przeciwko nakładom samorządowym na sportowe podmioty prywatne typu kluby piłkarskie czy w ogóle na wydatkowanie pieniędzy samorządowych na "utrzymywanie" podmiotów sportu zawodowego.

- Zwolennicy marzą o odrywaniu dzieci od komputerów i smartfonów, jeszcze większej ilości ścieżek rowerowych czy siłowni pod chmurką oraz budowie społeczności sportowych.

- Wiele zależy też od interpretacji pojęć. Sport w takim (samorządowym) ujęciu to nie tylko sport zawodowy ale i kultura fizyczna, rekreacja, edukacja poprzez sport, turystyka czy wreszcie kwestie pro zdrowotne.

Panel odbył się w pierwszym dniu XVII Samorządowego Forum Kapitału i Finansów w Międzynarodowym Centrum Kongresowym w Katowicach.
Sport Management Polska jest autorem promocyjnego sukcesu polskiego pływania. W latach 2005-08 SMP był wyłącznym przedstawicielem Polskiego Związku Pływackiego w zakresie marketingu. Oprócz promocji dyscypliny firma stworzyła także dwa, wielkie programy sponsoringowe -dla Bioton S.A. oraz Telefonii Dialog S.A. [2005-08]
Sport Management Polska we współpracy z instytutem badawczym ARC Rynek i Opinia opracował na zlecenie Grupy Tauron unikalną metodologię badawczą. Zrealizowana na poziomie standardów światowych, metodologia służy do doboru, planowania, analizowania i raportowania efektywności działań sponsoringowych [2009]
agencja marketingu sportowego, marketing sportowy agencje