Sport Management
17 października 2019
Kongres Turystyki Polskiej z udziałem SMP.
Grzegorz Kita, prezes SMP, został zaproszony do Świdnicy aby w pierwszym dniu kongresu wygłosić wykład pt. "Turystyka sportowo-rekreacyjna. Aktywnie w walce o rynek!".

Natomiast w drugim dniu, prezes Kita przeprowadził praktyczne warsztaty, na które zapisała się rekordowa liczba osób.

W warsztatach wzięło udział prawie 60 uczestników. Zostali podzieleni na grupy robocze i z każdą z grup pan Kita pracował indywidualnie.


W programie wystąpienia i warsztatów znalazły się m.in. takie zagadnienia jak:

• Eventy sportowe i rekreacyjne jako narzędzie i platforma promocji
• Rodzaje i zakresy produktów promocyjnych
• Wpływ wydarzeń sportowych na mikroekonomię miasta i regionu
• Wewnętrzne czynniki sukcesu – pozycjonowanie, koordynacja, multiplikacja
• Tworzenie własnych produktów/projektów sportowych i rekreacyjnych.
• Produkcja a promocja. Gdzie kryją się źródła porażek promocyjnych?!
• Plasacja i zakup zewnętrznych marek sportowych
• Grywalizacja sportowa, turystyczna i rekreacyjna
• Marketing XXIw. – działanie lokalne, efekt globalny.
• Promocja własnej ..promocji!

W tym roku Kongres Turystyki Polskiej odbywał się w Świdnicy pod hasłem: "Turystyka w czasach experience economy".

Strona www kongresu: http://kongresturystyki.pl/
Sport Management Polska jest autorem promocyjnego sukcesu polskiego pływania. W latach 2005-08 SMP był wyłącznym przedstawicielem Polskiego Związku Pływackiego w zakresie marketingu. Oprócz promocji dyscypliny firma stworzyła także dwa, wielkie programy sponsoringowe -dla Bioton S.A. oraz Telefonii Dialog S.A. [2005-08]
Sport Management Polska we współpracy z instytutem badawczym ARC Rynek i Opinia opracował na zlecenie Grupy Tauron unikalną metodologię badawczą. Zrealizowana na poziomie standardów światowych, metodologia służy do doboru, planowania, analizowania i raportowania efektywności działań sponsoringowych [2009]
agencja marketingu sportowego, marketing sportowy agencje