Sport Management
2 lipca 2019
SMP prowadzi komunikację totalną! ME w Starych Jabłonkach.
Rozpoczęły się Mistrzostwa Europy w piłce ręcznej plażowej a SMP rozpoczęło prowadzenie KOMUNIKACJI TOTALNEJ.

Tylko dzisiaj zespół komunikacyjny SMP wytworzył aż 42 mikrotreści! (nie licząc relacji/stories)

- 9 postów na gł. profilu FB
- 6 na wydarzeniu
- 12 na Twitterze
- 9 ważnych retweetów
- 6 postów na Instagramie

Wszystkie mikrotreści zostały dopasowane do specyfiki danego kanału (inne teksty, oznaczenia itp.)

Wytworzone zostały także 2 informacje prasowe do zamieszczenia na platformie Accredito (osobno podsumowanie męskie i żeńskie) oraz jedna w mailingu (podsumowanie zbiorcze) 

Do tego wykonano szeroki przegląd materiałów zdjęciowych, zamawianie grafik, tworzenie specjalnych grafik szablonowych itp.

Media i kibice mają się czym entuzjazmować i z czego czerpać!
Co widać zresztą po reakcjach na treści i posty, zapytaniach o transmisje i bilety..
Sport Management Polska jest autorem promocyjnego sukcesu polskiego pływania. W latach 2005-08 SMP był wyłącznym przedstawicielem Polskiego Związku Pływackiego w zakresie marketingu. Oprócz promocji dyscypliny firma stworzyła także dwa, wielkie programy sponsoringowe -dla Bioton S.A. oraz Telefonii Dialog S.A. [2005-08]
Sport Management Polska we współpracy z instytutem badawczym ARC Rynek i Opinia opracował na zlecenie Grupy Tauron unikalną metodologię badawczą. Zrealizowana na poziomie standardów światowych, metodologia służy do doboru, planowania, analizowania i raportowania efektywności działań sponsoringowych [2009]
agencja marketingu sportowego, marketing sportowy agencje