Sport Management
1 sierpnia 2019
Imponujące wyniki działań promocyjnych SMP
Zakończył się projekt promocji Mistrzostw Europy w piłce ręcznej plażowej. Działania były realizowane na zlecenie Związku Piłki Ręcznej w Polsce w okresie marzec - lipiec 2019r.

Efekty przeszły wszelkie oczekiwania. Zarówno na płaszczyźnie PRowej jak i social mediowej. 

Pomimo pracy na profilach o małej liczbie followersów (FB - 5k, TT - 0,2k, Instagram 1,5k) łączny zasięg działań wyniósł tylko w samych social mediach Piłki Ręcznej Plażowej aż 2,3 mln!

Wytworzono aż 964 mikrotreści!

Natomiast pełne zasięgi będą posiadały jeszcze wyższe parametry. Podana liczba dotyczy tylko zasięgów mikrotreści umieszczanych bezpośrednio na profilach Piłki Ręcznej Plażowej. Nie obejmuje np. zasięgów postów i tweetów pojawiających się na zewnętrznych profilach.

W zakresie działań PR przygotowano aż 18 komunikatów prasowych oraz przygotowano dwie konferencje prasowe:

- konf.prasowa w Urzędzie Marszałkowskim w Olsztynie i
- brunch prasowy w siedzibie ZPRP w Warszawie

Zrealizowano także zaprojektowane i przygotowane przez SMP mikro kampanie promocyjne: 
  • 100 DNI do EURO
  • strefa promocyjna podczas meczu Polska - Niemcy.  Arena Gliwice.
  • akcja komunikacyjno-promocyjna #HandballUnited
  • strefa piłki ręcznej plażowej na Pikniku Olimpijskim.
  • akcja "Alians dwóch Mistrzostw Europy" (ME OCR, Gdynia)
  • akcja komunikacyjno-promocyjna „Dziennikarze zapraszają”

Jakość, częstotliwość i różnorodność przygotowywanych przez SMP informacji spowodowały, że SMP była przez wiele osób i mediów traktowana jako swoista "agencja informacyjna".

Na kluczowych, polskich portalach można było spotkać publikacje w całości oparte o content wytwarzany przez SMP na profilach PRP/BHP. (case: Polsat_Sport )


Strona wydarzenia na_Facebooku

***
Polska była gospodarzem XI Mistrzostw Europy w piłce ręcznej plażowej. W zawodach wzieło udział 40 reprezentacji (20 damskich i 20 męskich) – w tym obydwie reprezentacje Polski. Były to największe mistrzostwa w historii europejskiej plażówki. Turniej odbył się w Starych Jabłonkach, na terenach hotelu Anders nad jeziorem Szeląg Mały. Zawody trwały od 2 do 7 lipca 2019r.

Sport Management Polska jest autorem promocyjnego sukcesu polskiego pływania. W latach 2005-08 SMP był wyłącznym przedstawicielem Polskiego Związku Pływackiego w zakresie marketingu. Oprócz promocji dyscypliny firma stworzyła także dwa, wielkie programy sponsoringowe -dla Bioton S.A. oraz Telefonii Dialog S.A. [2005-08]
Sport Management Polska we współpracy z instytutem badawczym ARC Rynek i Opinia opracował na zlecenie Grupy Tauron unikalną metodologię badawczą. Zrealizowana na poziomie standardów światowych, metodologia służy do doboru, planowania, analizowania i raportowania efektywności działań sponsoringowych [2009]
agencja marketingu sportowego, marketing sportowy agencje