Sport Management
16 listopada 2011
Grzegorz Kita oceniony bardzo wysoko - 4.82 w skali 1-5
Bardzo wysoko ocenili uczestnicy szkolenia wystąpienie Grzegorza Kity podczas prestiżowych Warsztatów Sponsoring (sponsoring sportowy, muzyczny, rzeczowy, usługowy, filmowy) zorganizowanych przez jedną z największych w Polsce instytucji szkoleniowych - Informedia Polska.

Zaproszony przez organizatorów, szef SMP Grzegorz Kita, przeprowadził wykład o zaawansowanych technikach sponsoringowych. Wystąpienie prezesa Kity uzyskało bardzo wysokie oceny (ankiety wypełniane przez uczestników spotkania)

W skali 1-5, temat i zawartość merytoryczna modułu „Jak odnieść sukces w marketingu sportowym. Skuteczne działania sponsoringowe” uzyskały ocenę - 4.64.

Natomiast samo wystąpienie i sposób przekazu zostały ocenione jeszcze wyżej i uzyskały wartość 4.82 ! (w skali 1-5)

Warsztaty odbyły się w dniach 8-9 listopada 2011 r.   w Hotelu Bristol w Warszawie. Ich koszt wynosił 3395 PLN.

Więcej informacji dostępnych jest tutaj.


Sport Management Polska jest autorem promocyjnego sukcesu polskiego pływania. W latach 2005-08 SMP był wyłącznym przedstawicielem Polskiego Związku Pływackiego w zakresie marketingu. Oprócz promocji dyscypliny firma stworzyła także dwa, wielkie programy sponsoringowe -dla Bioton S.A. oraz Telefonii Dialog S.A. [2005-08]
Sport Management Polska we współpracy z instytutem badawczym ARC Rynek i Opinia opracował na zlecenie Grupy Tauron unikalną metodologię badawczą. Zrealizowana na poziomie standardów światowych, metodologia służy do doboru, planowania, analizowania i raportowania efektywności działań sponsoringowych [2009]
agencja marketingu sportowego, marketing sportowy agencje