Sport Management
30 sierpnia 2013
SMP dla Reprezentacji Polski w rajdach terenowych (PNT)
W ramach współpracy SMP wykona specjalistyczne oferty sponsoringowe skierowane do największych polskich koncernów oraz będzie doradczo wspierać PNT w działaniach bieżących.

PNT skupia najlepszych polskich kierowców terenowych uczestniczących m.in. w Rajdzie Dakar.
Sport Management Polska jest autorem promocyjnego sukcesu polskiego pływania. W latach 2005-08 SMP był wyłącznym przedstawicielem Polskiego Związku Pływackiego w zakresie marketingu. Oprócz promocji dyscypliny firma stworzyła także dwa, wielkie programy sponsoringowe -dla Bioton S.A. oraz Telefonii Dialog S.A. [2005-08]
Sport Management Polska we współpracy z instytutem badawczym ARC Rynek i Opinia opracował na zlecenie Grupy Tauron unikalną metodologię badawczą. Zrealizowana na poziomie standardów światowych, metodologia służy do doboru, planowania, analizowania i raportowania efektywności działań sponsoringowych [2009]
agencja marketingu sportowego, marketing sportowy agencje