Sport Management
23 sierpnia 2014
Radwańska i Janowicz w nowej odsłonie reklam Play
Rozpoczęła się kampania reklamująca Formułę 4G LTE Unlimited wprowadzoną do sprzedaży przez sieć Play. Bohaterami akcji są tenisiści Agnieszka Radwańska i Jerzy Janowicz.

Kampania Formuły 4G LTE Unlimited przekonuje, że oferta ta zapewnia jakość internetu domowego i wygodę internetu mobilnego. Reklamy podkreślają, że usługę włącza się bardzo łatwo, a miesięczny abonament wynosi od 29,99 zł. Ponadto prezentują tablety i laptopy dostępne w ramach tej oferty.

Bohaterami akcji są tenisiści Agnieszka Radwańska i Jerzy Janowicz, którzy w spotach tak jak inne gwiazdy promujące Play odwiedzają punkt sprzedaży tej sieci, gdzie pracuje dwójka sympatycznych konsultantów.
Sport Management Polska jest autorem promocyjnego sukcesu polskiego pływania. W latach 2005-08 SMP był wyłącznym przedstawicielem Polskiego Związku Pływackiego w zakresie marketingu. Oprócz promocji dyscypliny firma stworzyła także dwa, wielkie programy sponsoringowe -dla Bioton S.A. oraz Telefonii Dialog S.A. [2005-08]
Sport Management Polska we współpracy z instytutem badawczym ARC Rynek i Opinia opracował na zlecenie Grupy Tauron unikalną metodologię badawczą. Zrealizowana na poziomie standardów światowych, metodologia służy do doboru, planowania, analizowania i raportowania efektywności działań sponsoringowych [2009]
agencja marketingu sportowego, marketing sportowy agencje