Sport Management
22 września 2014
Prawie 10 mln widzów oglądało polskich Mistrzów Świata
Średnio 9,62 mln widzów obejrzało w niedzielny wieczór w Polsacie i Polsacie Volleyball 1 mecz finałowy Mistrzostw Świata w siatkówce mężczyzn, w którym Polska pokonała Brazylię 3:1.

Finałowe spotkanie siatkarskiego mundialu w niedzielę 21 września br. od godz. 20.15 było pokazywane w otwartym Polsacie oraz na kanale Polsat Volleyball 1.

Łączny udział tych stacji w czasie transmisji z katowickiego Spodka wyniósł 55,15 proc. w grupie 4+ i 57,56 proc. w 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl.


Jak ocenia sukces siatkarzy Grzegorz Kita?
Przeczytaj więcej na Wirtualnych Mediach - największym, branżowym portalu polskich mediów
http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/odkodowany-final-pokazal-prawdziwa-sile-siatkowki-reprezentacja-lakomym-kaskiem-reklamowym
Sport Management Polska jest autorem promocyjnego sukcesu polskiego pływania. W latach 2005-08 SMP był wyłącznym przedstawicielem Polskiego Związku Pływackiego w zakresie marketingu. Oprócz promocji dyscypliny firma stworzyła także dwa, wielkie programy sponsoringowe -dla Bioton S.A. oraz Telefonii Dialog S.A. [2005-08]
Sport Management Polska we współpracy z instytutem badawczym ARC Rynek i Opinia opracował na zlecenie Grupy Tauron unikalną metodologię badawczą. Zrealizowana na poziomie standardów światowych, metodologia służy do doboru, planowania, analizowania i raportowania efektywności działań sponsoringowych [2009]
agencja marketingu sportowego, marketing sportowy agencje