Sport Management
16 lipca 2015
Naming Rights Stadionu Narodowego sprzedane. PGE Narodowy.
PGE Polska Grupa Energetyczna została partnerem tytularnym stadionu. Umowa z operatorem stadionu - spółką PL.2012+, została podpisana na pięć lat, z możliwością przedłużenia.

– Umowa z PL.2012+ to kolejny krok do zrealizowania naszego głównego celu działań marketingowych, czyli osiągnięcia takiego poziomu świadomości i rozpoznawalności marki PGE, by każdy Polak nie tylko znał markę PGE, ale przede wszystkim chciał być jej klientem. PGE, jako największa grupa kapitałowa w branży elektroenergetycznej, zgodnie ze swoją strategią komunikacji wspiera największe i najbardziej prestiżowe projekty w Polsce. PGE Narodowy jest jednym z nich. Na całym świecie najlepsi łączą siły z najlepszymi – powiedział Marek Woszczyk, prezes zarządu PGE Polskiej Grupy Energetycznej.

Jak skomentował to Grzegorz Kita, prezes SMP można posłuchać m.in. na antenie Polskiego Radia w rozmowie na zaproszenie redaktora Tomasza Zimocha oraz przeczytać w Pulsie Biznesu. 


Sport Management Polska jest autorem promocyjnego sukcesu polskiego pływania. W latach 2005-08 SMP był wyłącznym przedstawicielem Polskiego Związku Pływackiego w zakresie marketingu. Oprócz promocji dyscypliny firma stworzyła także dwa, wielkie programy sponsoringowe -dla Bioton S.A. oraz Telefonii Dialog S.A. [2005-08]
Sport Management Polska we współpracy z instytutem badawczym ARC Rynek i Opinia opracował na zlecenie Grupy Tauron unikalną metodologię badawczą. Zrealizowana na poziomie standardów światowych, metodologia służy do doboru, planowania, analizowania i raportowania efektywności działań sponsoringowych [2009]
agencja marketingu sportowego, marketing sportowy agencje