Sport Management
Opracowanie i realizacja kampanii Media Relations (PR sport)
Sport Management Polska oferuje możliwość opracowania i realizacji wyspecjalizowanej kampanii Media Relations w oparciu o wieloaspektową analizę rynkową, wizerunkową oraz marketingową Państwa marki.

Usługa Media relations to specjalistyczny proces budowania świadomości produktu wśród przedstawicieli środowiska medialnego: dziennikarzy największych polskich stacji telewizyjnych, stacji radiowych, reprezentantów prasy tradycyjnej czy redaktorów czołowych portali internetowych.

Wieloletnie kompetencje oraz szerokie kontakty medialne pozwalają SMP realizować zaawansowane kampanie Media Relations dla marketerów, produktów i podmiotów sportowych, usług, władz administracyjnych i samorządowych oraz innych instytucji promujących się poprzez sport.

Kampania Media relations wykonana przez SMP zapewnia bieżącą obsługę medialną, organizację spotkań z dziennikarzami oraz przygotowanie i dystrybucję atrakcyjnych materiałów wspierających procesy komunikacji z mediami. Dodatkowo w ramach kampanii oferowana jest organizacja biura prasowego, stały monitoring mediów oraz wsparcie w przypadku sytuacji kryzysowej.

Oferta opracowania i realizacji kampanii Media Relations pozwala wykreować i podtrzymać zainteresowanie produktem sportowym oraz poszerza możliwości promocyjno-reklamowe.

***
Przykładowe projekty:
  • Kampania Media Relations - Reprezentacja Polski w Taekwon-Do ITF przed Mistrzostwami Świata w Mar del Plata 2009 (dla Polskiego Związku Taekwon-Do)
  • Kampania media relations - Mistrzostwa Europy w Kajakarstwie Górskim w Krakowie 2008 (dla Polskiego Związku Kajakowego)
Sport Management Polska jest autorem promocyjnego sukcesu polskiego pływania. W latach 2005-08 SMP był wyłącznym przedstawicielem Polskiego Związku Pływackiego w zakresie marketingu. Oprócz promocji dyscypliny firma stworzyła także dwa, wielkie programy sponsoringowe -dla Bioton S.A. oraz Telefonii Dialog S.A. [2005-08]
Sport Management Polska we współpracy z instytutem badawczym ARC Rynek i Opinia opracował na zlecenie Grupy Tauron unikalną metodologię badawczą. Zrealizowana na poziomie standardów światowych, metodologia służy do doboru, planowania, analizowania i raportowania efektywności działań sponsoringowych [2009]
agencja marketingu sportowego, marketing sportowy agencje