Sport Management
Opracowanie i realizacja programów integracyjnych
Sport Management Polska posiada unikalne kompetencje w organizacji programów integracyjnych.

Dzięki wieloletniemu doświadczeniu i współpracy z wieloma partnerami SMP zna potrzeby klientów. Wiedza ta pozwala na kompleksowe i zindywidualizowane zorganizowanie programów typu incentive, łączących w sobie sport, rozrywkę i integrację.

Oferta opracowania i realizacji programów integracyjnych zapewni klientowi możliwość zarządzania relacjami z pracownikami, partnerami biznesowymi i konsumentami.
Sport Management Polska jest autorem promocyjnego sukcesu polskiego pływania. W latach 2005-08 SMP był wyłącznym przedstawicielem Polskiego Związku Pływackiego w zakresie marketingu. Oprócz promocji dyscypliny firma stworzyła także dwa, wielkie programy sponsoringowe -dla Bioton S.A. oraz Telefonii Dialog S.A. [2005-08]
Sport Management Polska we współpracy z instytutem badawczym ARC Rynek i Opinia opracował na zlecenie Grupy Tauron unikalną metodologię badawczą. Zrealizowana na poziomie standardów światowych, metodologia służy do doboru, planowania, analizowania i raportowania efektywności działań sponsoringowych [2009]
agencja marketingu sportowego, marketing sportowy agencje