Sport Management
Wykłady na kongresach i konferencjach
Grzegorz Kita, prezes Sport Management Polska, jako najlepszy w Polsce ekspert i specjalista z zakresu marketingu sportowego jest często zapraszany do uczestnictwa w ogólnopolskich i międzynarodowych seminariach oraz kongresach.

Kompetencje SMP oraz bogate doświadczenie pozwalają na przekazanie specjalistycznej wiedzy oraz zaprezentowanie najnowszych trendów w takich dziedzinach jak: marketing ogólny, sprzedaż, relacje z konsumentami, marketing sportowy, sponsoring, management, PR sportowy, konsulting czy realizacja eventów.

Wykłady na seminariach i kongresach umożliwiają zapoznanie się szerszej grupy odbiorców z unikalną wiedzą Grzegorza Kity, cenionego eksperta i praktyka biznesu sportowego, pracującego na rynku od 2002 roku!

W ramach każdego wystąpienia przygotowywane są materiały i prezentacje, które w najlepszy możliwy sposób ułatwiają transfer wiedzy ze świata biznesu sportowego do indywidualnej tematyki danej konferencji.  


***
Przykładowe wystąpienia:
 
  • Europejski Kongres Sportu i Turystyki. Panel dyskusyjny: "Jak efektownie i efektywnie pokazywać wydarzenia sportowe?" (Zakopane, X.2022)
  • Forum POT-ROT-LOT (Polska Organizacja Turystyczna) Wykład: "Wydarzenia sportowe jako narzędzia promocji turystyki" (Wrocław, XI.2021) 
  • XIX Forum Sportu i Biznesu. Wykład i warsztat na temat tworzenia i promowania "produktów sportowych" (Warszawa, X.2021)
  • Forum Wizja Rozwoju. Blok  "Ekonomia i Rynek Pracy" (Gdynia, VIII.2020)
  • Kongres Turystyki Polskiej. Wykład i warsztaty: "Turystyka sportowo-rekreacyjna. Jak imprezy sportowe wpływają na promocję i mikroekonomię miast i regionów?" (Świdnica, X.2019r.)
  • X Kongres Psychologii Sportu. Wykład: "Psychologia biznesu i techniki sprzedaży" (Warszawa, X.2019)
  • XVII Samorządowe Forum Kapitału i Finansów. Panel dyskusyjny: "Samorządy, które stawiają na sport wygrywają dwa razy" (Katowice, X.2019)
  • Europejski Kongres Gospodarczy. Sesja „Sport - biznes i sukces” (Katowice, V.2019)
  • IX Kongres Psychologii Sportu. Wykład "Sponsoring sportowy w kontekście sprzedaży, motywacji i inspiracji" (Warszawa, IV.2019)
  • Konferencja Naukowa "Prawne aspekty finansowania sportu”. Wykład: „Sponsoring Nowej Ery. RYNKI NIEWIDZIALNE” (Toruń, Uniwersytet Mikołaja Kopernika. III.2019)
  • Kongres FEM - Fitness Experience Management. Debata CEO. (Warszawa. II.2019)
  • XVI Samorządowe Forum Kapitału i Finansów. Panel dyskusyjny: "Dlaczego inwestycje w sport zawsze się opłacają?!" (Katowice, X.2018)
  • I Międzynarodowy Kongres - Rynek Sportu w XXI w. Zaproszenie do debaty "Jak wykorzystać wiedzę i potencjał mistrzów sportu w biznesie" (Gdańsk, AWFiS. V.2018)
  • V Konferencja Naukowa "Młodzi o Sporcie". Wykład "Marketing przeżyć i eventy ultra skali" (Kraków, Uniwersytet Jagielloński. IV.2018)
  • Wykład "Nowoczesne organizacje i aktywności sportowe. Event marketing". XIII Dni Biznesu w Sporcie (Warszawa, SGH. XII.2017)
  • Kongres Miast Sportowych. Udział w panelu "Wydarzenie sportowe. Jak dopasować do swojego miasta, jak utrzymać cykliczność?" (Toruń, X.2017)
  • Udział w debacie motywacyjnej „JA NIE DAM RADY. CZYŻBY?" Kongres i Gala Fitness Motywatory (Warszawa, VII.2017)
  • Wykład "Jak Runmageddon rozkochał Polaków?". Forum Sportu i Biznesu SPORTBIZ (Warszawa, Stadion Narodowy. III.2017)
  • Kongres "Business without limits". Udział w panelu pt. "Idea Partnerstwa Tytularnego".  (Rzeszów, G2 Arena, XII.2016)
  • Gość specjalny prestiżowego 3. Forum Szefów Sprzedaży z wystąpieniem "Kibic jako klient". (Warszawa, XI.2016)
  • Kongres Regionów. Udział w panelu "Promocja wokół dużego wydarzenia – czy warto? Ryzyka i korzyści" (Wrocław, IX.2016) - RINGIER AXEL SPRINGER POLSKA
  • Wykład "Marketing sportu. Jak pozyskiwać sponsorów" dla Drift MASTERS GRAND PRIX [Wisła, III.2015]
  • Wykład "Podstawowe cele nowoczesnego sponsoringu sportowego" na sympozjum "Sport & Biznes" dla Puls Biznesu [I.2015]
  • Wykład "Nowoczesny PR sportowy" dla Polskiego Stowarzyszenia Public Relations na konferencji "Krajobraz przed EURO 2012" [2012]
  • Wykład "Firma farmaceutyczna jako sponsor" na konferencji Farmamarketing dla Informedia Polska [2011]
  • Wykład na konferencji "Nowe trendy w sponsoringu" dla ECU Marketing (Informedia Group UK) [2006]
  • Wykład na konferencji "Marketing jako inwestycja" dla Institute for International Research [2007]
  • Wykład na konferencji „Efektywne działania sponsoringowe” dla Informedia Polska [2010]
  • Wykład na konferencji "Forum Prawa sportowego" dla Bird&Bird i PKOL [2010]
  • Wykład na konferencji „Warsztaty Sponsoring” dla ECU Marketing [2011]
Sport Management Polska jest autorem promocyjnego sukcesu polskiego pływania. W latach 2005-08 SMP był wyłącznym przedstawicielem Polskiego Związku Pływackiego w zakresie marketingu. Oprócz promocji dyscypliny firma stworzyła także dwa, wielkie programy sponsoringowe -dla Bioton S.A. oraz Telefonii Dialog S.A. [2005-08]
Sport Management Polska we współpracy z instytutem badawczym ARC Rynek i Opinia opracował na zlecenie Grupy Tauron unikalną metodologię badawczą. Zrealizowana na poziomie standardów światowych, metodologia służy do doboru, planowania, analizowania i raportowania efektywności działań sponsoringowych [2009]
agencja marketingu sportowego, marketing sportowy agencje