Sport Management
Wykłady na międzynarodowych seminariach i kongresach
Pan Grzegorz Kita, prezes Sport Management Polska, jako najlepszy w Polsce ekspert i specjalista z zakresu marketingu sportowego jest często zapraszany do uczestnictwa w ogólnopolskich i międzynarodowych seminariach oraz kongresach.

Kompetencje SMP oraz bogate doświadczenie pozwalają na przekazanie specjalistycznej wiedzy oraz zaprezentowanie najnowszych trendów w takich dziedzinach jak: marketing ogólny, sprzedaż, relacje z konsumentami, marketing sportowy, sponsoring, management, PR sportowy, konsulting czy realizacja eventów.

Wykłady na seminariach i kongresach umożliwiają zapoznanie się szerszej grupy odbiorców z unikalną wiedzą Prezesa Grzegorza Kity, cenionego eksperta i praktyka biznesu sportowego, pracującego na rynku od 2002 roku!

W ramach każdego wystąpienia przygotowywane są specjalne materiały i prezentacje, które w najlepszy możliwy sposób ułatwiają transfer wiedzy ze świata biznesu sportowego do indywidualnej tematyki danej konferencji.  


***
Przykładowe projekty:

  • Gość specjalny prestiżowego 3. Forum Szefów Sprzedaży z wystąpieniem "Kibic jako klient". (Warszawa, XI.2016)
  • Udział w panelu "Promocja wokół dużego wydarzenia – czy warto? Ryzyka i korzyści" - Kongres Regionów (Wrocław, IX.2016) - RINGIER AXEL SPRINGER POLSKA
  • Wykład "Marketing sportu. Jak pozyskiwać sponsorów" dla Drift MASTERS GRAND PRIX [Wisła, III.2015]
  • Wykład "Podstawowe cele nowoczesnego sponsoringu sportowego" na sympozjum "Sport & Biznes" dla Puls Biznesu [I.2015]
  • Wykład "Nowoczesny PR sportowy" dla Polskiego Stowarzyszenia Public Relations na konferencji "Krajobraz przed EURO 2012" [2012]
  • Wykład "Firma farmaceutyczna jako sponsor" na konferencji Farmamarketing dla Informedia Polska [2011]
  • Wykład na konferencji "Nowe trendy w sponsoringu" dla ECU Marketing (Informedia Group UK) [2006]
  • Wykład na konferencji "Marketing jako inwestycja" dla Institute for International Research [2007]
  • Wykład na konferencji „Efektywne działania sponsoringowe” dla Informedia Polska [2010]
  • Wykład na konferencji "Forum Prawa sportowego" dla Bird&Bird i PKOL [2010]
  • Wykład na konferencji „Warsztaty Sponsoring” dla ECU Marketing [2011]
Sport Management Polska jest autorem promocyjnego sukcesu polskiego pływania. W latach 2005-08 SMP był wyłącznym przedstawicielem Polskiego Związku Pływackiego w zakresie marketingu. Oprócz promocji dyscypliny firma stworzyła także dwa, wielkie programy sponsoringowe -dla Bioton S.A. oraz Telefonii Dialog S.A. [2005-08]
Sport Management Polska we współpracy z instytutem badawczym ARC Rynek i Opinia opracował na zlecenie Grupy Tauron unikalną metodologię badawczą. Zrealizowana na poziomie standardów światowych, metodologia służy do doboru, planowania, analizowania i raportowania efektywności działań sponsoringowych [2009]
agencja marketingu sportowego, marketing sportowy agencje szkolenia katowice szkolenia bhp katowice