Sport Management
Wszechstronna reprezentacja
Sport Management Polska posiada bogatą wiedzę w zakresie planowania i prowadzenia karier sportowych. Wiedza ta została nabyta poprzez pracę i spełnianie wysoko postawionych wymagań najlepszych polskich sportowców i trenerów.

SMP posiada szeroką wiedzę na temat mechanizmów i zasad funkcjonowania biznesu sportowego na różnych rynkach. Kompetencje SMP pozwalają doradzać i wszechstronnie reprezentować interesy sportowców w praktycznie każdej dyscyplinie sportu.

Oferta wszechstronnej reprezentacji umożliwia profesjonalne zarządzanie karierami, ale również optymalne wykorzystywanie czasu i energii.

***
Przykładowy projekt:
  • Management Mistrzów Świata w pływaniu – Pawła Korzeniowskiego i Mateusza Sawrymowicza.
  • Management w zakresie wizerunku medialnego "Złotej Drużyny" - Sześciu polskich multimedalistek Taekwondo ITF, aktualnych i wielokrotnych mistrzyń Świata i Europy [2009]
Sport Management Polska jest autorem promocyjnego sukcesu polskiego pływania. W latach 2005-08 SMP był wyłącznym przedstawicielem Polskiego Związku Pływackiego w zakresie marketingu. Oprócz promocji dyscypliny firma stworzyła także dwa, wielkie programy sponsoringowe -dla Bioton S.A. oraz Telefonii Dialog S.A. [2005-08]
Sport Management Polska we współpracy z instytutem badawczym ARC Rynek i Opinia opracował na zlecenie Grupy Tauron unikalną metodologię badawczą. Zrealizowana na poziomie standardów światowych, metodologia służy do doboru, planowania, analizowania i raportowania efektywności działań sponsoringowych [2009]
agencja marketingu sportowego, marketing sportowy agencje