Sport Management
Szkolenia w zakresie nowoczesnego zarządzania klubem sportowym
Unikalne i wyjątkowe zarządcze seminarium szkoleniowe przeznaczone dla kadry menadżerskiej w klubach, związkach i organizacjach sportowych. Szkolenie składa się z 10-15 modułów i jest przewidziane na ok. dwa dni (po ok. osiem godzin szkoleniowych każdego dnia). Możliwe są także szkolenia jednodniowe. Szkolenie jest dedykowane wszelkim dyscyplinom sportowym i podmiotom na każdym etapie rozwoju.

Bogate doświadczenie SMP pozwala na przekazanie specjalistycznej wiedzy i udzielenie odpowiedzi na tak ważne pytania jak np. :
  • Jak skorzystać z zachodnich modeli zarządzania i przenieść je na polski grunt?
  • Jak odnieść sukces sportowy i biznesowy?
  • Jak pozyskiwać sponsorów?
  • Jak zarządzać zespołem?
Podczas seminarium poruszone są także takie zagadnienia jak :
  • Strategie biznesowe europejskich potentatów
  • Najbogatsze kluby świata i ich struktury przychodów
  • Zbiorcze struktury przychodów w ligach europejskich
  • Teoria Kity - cztery grupy czynników konieczne do odniesienia sukcesu sportowego i biznesowego w klubie sportowym
  • Dualizm operacyjny w zarządzaniu podmiotem sportowym
Skorzystanie z oferty szkolenia w zakresie nowoczesnego zarządzania klubem sportowym pozwala na profesjonalne kierowanie klubem i osiągnięcie sukcesu kompleksowego - sportowego i biznesowego. Praktycznie w każdym przypadku generuje także znaczące impulsy rozwojowo - wzrostowe w klubach. 


***
Przykładowe szkolenia:

  • Szkolenie dla TS Wisła Kraków. Marketing, komunikacja, PR, sponsoring, social media [Kraków 2020]  Tu_przeczytasz_więcej
  • Szkolenie dla małych klubów sportowych "Nowoczesne metody zarządzania klubami sportowymi" dla Centrum Rozwoju Inicjatyw Społecznych CRIS [Czerwionka-Leszczyny k.Rybnika, 2016]  Tu więcej informacji na ten temat  
  • Szkolenie "Zarządzanie klubem sportowym" dla Szczakowianka Jaworzno [Jaworzno, 2006]
  • Szkolenie "Nowoczesne zarządzanie klubem piłkarskim" dla Kolporter Kielce [Kielce, 2005]
Sport Management Polska jest autorem promocyjnego sukcesu polskiego pływania. W latach 2005-08 SMP był wyłącznym przedstawicielem Polskiego Związku Pływackiego w zakresie marketingu. Oprócz promocji dyscypliny firma stworzyła także dwa, wielkie programy sponsoringowe -dla Bioton S.A. oraz Telefonii Dialog S.A. [2005-08]
Sport Management Polska we współpracy z instytutem badawczym ARC Rynek i Opinia opracował na zlecenie Grupy Tauron unikalną metodologię badawczą. Zrealizowana na poziomie standardów światowych, metodologia służy do doboru, planowania, analizowania i raportowania efektywności działań sponsoringowych [2009]
agencja marketingu sportowego, marketing sportowy agencje