Sport Management
Audyty relacji z mediami (sport PR)
Sport Management oferuje audyt relacji z mediami.

Kompetencje SMP pozwalają przeprowadzić szczegółowa analizę wykorzystywanego potencjału medialnego produktów i podmiotów sportowych, usług, władz administracyjnych i samorządowych oraz innych instytucji promujących się poprzez sport.

Usługa obejmuje analizę relacji z dziennikarzami największych polskich stacji telewizyjnych, stacji radiowych, prasy tradycyjnej oraz redaktorami czołowych portali internetowych. Dodatkowo w ramach audytu dokonywana jest analiza relacji z mediami na poziomie lokalnym i regionalnym.

Oferta audytu stanowi doskonały punkt wejścia w proces budowania długoterminowych relacji z przedstawicielami świata mediów.
Sport Management Polska jest autorem promocyjnego sukcesu polskiego pływania. W latach 2005-08 SMP był wyłącznym przedstawicielem Polskiego Związku Pływackiego w zakresie marketingu. Oprócz promocji dyscypliny firma stworzyła także dwa, wielkie programy sponsoringowe -dla Bioton S.A. oraz Telefonii Dialog S.A. [2005-08]
Sport Management Polska we współpracy z instytutem badawczym ARC Rynek i Opinia opracował na zlecenie Grupy Tauron unikalną metodologię badawczą. Zrealizowana na poziomie standardów światowych, metodologia służy do doboru, planowania, analizowania i raportowania efektywności działań sponsoringowych [2009]
agencja marketingu sportowego, marketing sportowy agencje