Sport Management
Marketing sportowy z Grzegorzem Kitą
Skorzystaj z wiedzy i 16 lat doświadczeń najbardziej znanego polskiego eksperta!

Dowiedz się jak osiągnąć sukces w marketingu sportowym. 

Podnieś efektywność własnych działań otrzymując unikalny dostęp do bogatej praktyki zawodowej.


Grzegorz Kita na rynku marketingu sportowego pracuje już 16 lat i zrealizował ponad 300 różnorodnych projektów marketingowych. W tym czasie tworzył "złote lata" polskiego pływania, realizował projekt T-Mobile Ekstraklasa czy budował sprzedażowy i frekwencyjny sukces Runmageddonu. Był Dyrektorem Generalnym Legii Warszawa i wiceprezesem Polonii Warszawa. 

Zarządza grupą Sport Management Polska ale sprawuje także funkcję Przewodniczącego Rady Głównej Polskiego Komitetu Sportów Nieolimpijskich. Jest najczęściej cytowanym polskim ekspertem z zakresu marketingu sportowego. Wykłada na wyższych uczelniach i jest częstym gościem najważniejszych polskich konferencji i kongresów. Przeczytaj wiecej

  • Chcesz poszerzyć swoją wiedzę czerpiąc z doświadczeń najbardziej znanego polskiego eksperta?
  • Chcesz zaadoptować bogactwo wiedzy i doświadczeń do swojej bieżącej działalności?
  • Chcesz się dowiedzieć jak budować synergię marketingu, PR-u i sprzedaży?

 

Pamiętaj, że liczba miejsc jest ograniczona. Wielkość grupy jest mała (do 15os.) ponieważ Grzegorz Kita stara się nadać szkoleniom jak największy wymiar praktyczny i efektywnościowy. Mniejsza grupa umożliwia charakter dyskusyjny i częściowo warsztatowy.



Podczas szkolenia dowiecie się Państwo:
  • dlaczego sport to skuteczna platforma komunikacyjna
  • jak efektywnie inwestować w reklamę sportową
  • jak budować wizerunek i lepiej docierać do konsumentów
  • dlaczego areny sportowe to komercyjne świątynie XXI wieku
  • jak uzyskać przewagę konkurencyjną używając do tego celu "sprytnych" narzędzi marketingu sportowego
Wyjaśnimy także:
  • dlaczego siatkówka jest popularniejsza od koszykówki a Piotr Żyła od Marcina Gortata
  • jak zbudować profesjonalny program sponsoringowy
  • jak z sukcesem uczyć się z doświadczeń rynkowych – 50 case studies
  • o czym świadczy tornado informacyjne, które przeszło wokół kontuzji Kamila Glika 
Moduł dotyczący badań w zakresie marketingu sportowego poprowadzi Adam Czarnecki, Wiceprezes instytutu badawczego ARC Rynek i Opinia.


Program szkolenia:

09:30 - 10:00   Rejestracja i poranna kawa
 
 
10:00 - 11:30      Marketing sportowy – dlaczego warto ?
  • Dotychczasowe formy reklamy stają się nieefektywne
  • Skuteczność przekazów marketingowych w świecie sportu
  • Architektura rynku marketingu sportowego w Polsce
  • Dlaczego najbogatsi inwestują w sport?
  • Co powoduje, że wśród sponsorów sportu można znaleźć tak różnorodne firmy jak koncerny budowlane, linie lotnicze, dostawcy gazu, wytwórcy ketchupu a nawet producenci szkieł kontaktowych
  • Areny sportowe – komercyjne świątynie XXI wieku
  • Fundamenty marketingu sportowego
  • Wielkie pieniądze. Finanse sponsoringu na świecie.
 
11:30   Przerwa na kawę
 
 
11:45 – 13:00      Sponsoring – zagadnienia strategiczne
  • Jak stworzyć program marketingowy od A do Z ?
  • Dlaczego sponsoring jest skuteczny? Od efektu aureoli aż po zasięg..
  • Współczesny rozwój sponsoringu. Trendy oraz tips and tricks.
  • Transfer emocji czyli co jest istotą sponsoringu?
  • Jak dokonać transferu wizerunku?
  • Przewagi konkurencyjne i atuty marketingu sportowego
  • Praktyczne wskazówki wypływające z doświadczeń rynkowych
  • Wartość i rozwój polskiego rynku
  • Oglądalność i frekwencje wydarzeń sportowych
 
13:00   Przerwa na lunch

 
14:00 – 15:00     Analizy i badania sportowe. Dane o sporcie.
  • Zainteresowanie Polaków sportem
  • Kim jest kibic? 
  • Kibic jako konsument – jakimi produktami się interesuje?
  • Popularność dyscyplin - ranking 
  • Postrzeganie i zauważalność sponsorów w sporcie
  • Najpopularniejsi polscy sportowcy 
 
 
15:00   Przerwa na kawę


15:15 - 17:00      Efektywność i sukces sponsoringu sportowego! 
                              50 case studies.
  • Główne etapy programu sponsoringowego
  • Schemat cieknącej rury
  • Rafy i błędy sponsoringowe. Jak ich nie popełniać?
  • Timing sponsorski
  • Zbieżność atrybutów w działaniach sponsoringowych
  • Czy sponsor ma wpływ na wynik sportowy ?
  • Pańskie oko konia tuczy - jak dbać o swoje interesy ?
  • Nośnikowa specyfika obiektów i dyscyplin czyli jak naprawdę być widocznym
  • Sponsoring produktu sportowego czy sponsoring kibica?
  • Rola PR-u w sukcesie sponsoringowym
 
17:00 – 17:30        Indywidualne pytania i konsultacje dodatkowe





 

Data: 26 czerwca 2018 r. (wtorek)

Miejsce: Golden Floor Tower (budynek Warsaw Trade Tower), 32. piętro
Warszawa, ul. Chłodna 51.

Cena : 1400 zł + 23% VAT



Liczba miejsc ograniczona (decyduje kolejność zgłoszeń)



WARUNKI UCZESTNICTWA - REGULAMIN

1. Warunkiem uczestnictwa w szkoleniu jest wypełnienie i przesłanie formularza zgłoszeniowego oraz dokonanie min. na 5 dni przed rozpoczęciem szkolenia opłaty w wysokości 1.400 zł + 23% VAT (lub jej odpowiedniej wielokrotności w wypadku uczestnictwa kilku osób z jednej firmy) na konto firmy: Sport Management Polska Grzegorz Kita.

1.1. Po otrzymaniu zgłoszenia wystawiona zostanie pro forma, która zostanie przesłana na podany adres e-mail. Na dokumencie pro forma zostanie podany numer rachunku bankowego do opłaty uczestnictwa.

1.2. Przy odwołaniu zgłoszenia później niż na 5 dni przed datą rozpoczęcia szkolenia opłata za uczestnictwo nie podlega zwrotowi. Zgłoszony uczestnik ma prawo do przeniesienia swego zgłoszenia na następny termin o ile istnieje taka możliwość, ale nie później niż na 7 dni przed rozpoczęciem szkolenia. Możliwe jest również zastępstwo zgłoszonego uczestnika. Nie odwołanie zgłoszenia i nie wzięcie udziału w szkoleniu spowoduje obciążenie pełnymi kosztami uczestnictwa. Odwołanie zgłoszenia i zmiana jego terminu wymaga formy pisemnej.

1.3. Ze względu na ograniczoną liczbę uczestników decyduje kolejność zgłoszeń.

1.4. Cena szkolenia obejmuje wyłącznie: przeprowadzenie szkolenia, zapewnienie sali
wykładowej, obiad oraz przerwy kawowe, materiały szkoleniowe, certyfikat uczestnictwa.

1.5. Cena szkolenia nie zawiera kosztów dojazdu oraz noclegów i pobytu uczestników.

2. Sport Management Polska [SMP] zastrzega sobie prawo ewentualnych zmian w programie, zmiany miejsca szkolenia a także zmiany prelegentów, w tym w szczególności przedstawicieli świata sportu.

3. Oświadczam że jestem płatnikiem VAT i jestem uprawniony do otrzymywania faktur VAT.
Upoważniam Sport Management Polska (SMP) do wystawienia faktury VAT bez mojego podpisu. Faktura VAT zostanie wystawiona po otrzymaniu opłaty kosztów uczestnictwa.

4. Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez SMP moich danych osobowych zgodnie z przepisami prawa o ochronie danych osobowych. Administratorem danych osobowych uczestników oraz płatników jest Sport Management Polska. Dane osobowe będą przetwarzane przez administratora w celu świadczenia usługi organizacji szkoleń. Uczestnikom i płatnikom przysługuje prawo dostępu do treści dotyczących ich danych i ich poprawiania. Podanie danych osobowych jest dobrowolne jednak niezbędne do korzystania z usług Administratora.

5. Oświadczam, że zapoznałem się z warunkami uczestnictwa, wyrażam na nie zgodę oraz
zobowiązuję się do opłaty kosztów uczestnictwa.




 
Sport Management Polska jest autorem promocyjnego sukcesu polskiego pływania. W latach 2005-08 SMP był wyłącznym przedstawicielem Polskiego Związku Pływackiego w zakresie marketingu. Oprócz promocji dyscypliny firma stworzyła także dwa, wielkie programy sponsoringowe -dla Bioton S.A. oraz Telefonii Dialog S.A. [2005-08]
Sport Management Polska we współpracy z instytutem badawczym ARC Rynek i Opinia opracował na zlecenie Grupy Tauron unikalną metodologię badawczą. Zrealizowana na poziomie standardów światowych, metodologia służy do doboru, planowania, analizowania i raportowania efektywności działań sponsoringowych [2009]
agencja marketingu sportowego, marketing sportowy agencje