Sport Management
Zarządzanie wizerunkiem
Sport Management Polska oferuje możliwość zarządzania wizerunkiem i prawami medialnymi sportowców i trenerów.

Kompetencje SMP pozwalają efektywnie realizować strategie medialne, skutecznie kreować i wykorzystywać szanse prowadzące do zwiększania rozpoznawalności.

Oferta zarządzania wizerunkiem poszerza możliwości promocyjno-reklamowe oraz pozwala generować dodatkowe zyski.

***
Przykładowy projekt:

Management w zakresie wizerunku medialnego „Złotej Drużyny” - Sześciu polskich multimedalistek Taekwondo ITF, aktualnych i wielokrotnych mistrzyń Świata i Europy [2009]
Sport Management Polska jest autorem promocyjnego sukcesu polskiego pływania. W latach 2005-08 SMP był wyłącznym przedstawicielem Polskiego Związku Pływackiego w zakresie marketingu. Oprócz promocji dyscypliny firma stworzyła także dwa, wielkie programy sponsoringowe -dla Bioton S.A. oraz Telefonii Dialog S.A. [2005-08]
Sport Management Polska we współpracy z instytutem badawczym ARC Rynek i Opinia opracował na zlecenie Grupy Tauron unikalną metodologię badawczą. Zrealizowana na poziomie standardów światowych, metodologia służy do doboru, planowania, analizowania i raportowania efektywności działań sponsoringowych [2009]
agencja marketingu sportowego, marketing sportowy agencje