Sport Management
Szkolenia korporacyjne, seminaria i wykłady
Sport Management Polska oferuje możliwość przeprowadzenia autorskich szkoleń korporacyjnych, seminariów, wykładów.

Kompetencje SMP oraz bogate doświadczenie pozwalają na organizację szkolenia i przekazanie specjalistycznej wiedzy w takich dziedzinach jak: marketing sportowy, sponsoring, management, PR, konsulting, realizacja eventów.

Oferta szkoleń korporacyjnych, seminariów i wykładów jest unikalną możliwością poznania rozwijającej się branży i wykorzystania jej we własnej działalności.

***
Przykładowe projekty:
  • Szkolenie zamknięte dla Kompanii Piwowarskiej - "Błędy i rafy marketingowe. Czego można nauczyć się z doświadczeń innych? - 50 zagadnień / 90 case study [Warszawa, III.2019r.]
  • Szkolenie "Marketing Sportowy" dla Investment Support [Radocza, 2013]
  • Szkolenie biznesowe "Fit for sales" dla BASF Polska [Olsztyn, 2011]
  • Szkolenie "Marketing i Sponsoring Sportowy" dla spółek Grupy Tauron Polska Energia [Zakopane, 2009]
  • Szkolenie dla firm z branży mleczarskiej dla Elopak S.A. [Zakopane, 2007]
  • Szkolenie dla firm z branży energetycznej dla PTPiREE [Wisła, 2006]
  • Szkolenie dla firm z branży oponiarskiej dla Michelin Polska [Warszawa, 2005]
Sport Management Polska jest autorem promocyjnego sukcesu polskiego pływania. W latach 2005-08 SMP był wyłącznym przedstawicielem Polskiego Związku Pływackiego w zakresie marketingu. Oprócz promocji dyscypliny firma stworzyła także dwa, wielkie programy sponsoringowe -dla Bioton S.A. oraz Telefonii Dialog S.A. [2005-08]
Sport Management Polska we współpracy z instytutem badawczym ARC Rynek i Opinia opracował na zlecenie Grupy Tauron unikalną metodologię badawczą. Zrealizowana na poziomie standardów światowych, metodologia służy do doboru, planowania, analizowania i raportowania efektywności działań sponsoringowych [2009]
agencja marketingu sportowego, marketing sportowy agencje