Sport Management
Organizacja eventów sportowych
Sport Management Polska posiada bogate doświadczenie w organizacji różnorodnych imprez i eventów sportowych.

Dzięki swoim unikalnym kompetencjom SMP umożliwia organizację imprez zawodowych, pół-zawodowych, korporacyjnych i amatorskich.

SMP oferuje m.in. przygotowanie, realizację, dystrybucję oraz reprezentację wydarzenia sportowego.

Oferta obsługi wydarzeń sportowych zapewnia unikalne, efektywne połączenie aspektu sportowego zawodów z aspektem biznesowo-marketingowym lub towarzyskim.

***
Przykładowe projekty:
  • Strefa Kibica dla marki Star-Typ Sport (STS) na stadionie Lecha Poznań [2013]
  • Projekt marketingowo-promocyjny "Turniej piłkarski Copa Manufaktura" dla Apsys (Centrum Manufaktura w Łodzi) [2006]
  • Ekspedycja Campus Syberia - Mongolia 2009 dla Euromark (marka Campus) i SONY [2009]
  • Cykl pływackich imprez Grand Prix (22 eventy) dla Telefonii Dialog S.A. [2006-08]
  • Mecz Skoczkowie Narciarscy - Reprezentacja Artystów Polskich (Kraków, stadion Wisły Kraków) [2005]
  • Mistrzostwa Europy w kajakarstwie górskim (kwalifikacje olimpijskie) – Kraków [2008]
  • Korporacyjne cykle turniejów tenisa ziemnego na kortach KS Spójnia Warszawa [2004]
Sport Management Polska jest autorem promocyjnego sukcesu polskiego pływania. W latach 2005-08 SMP był wyłącznym przedstawicielem Polskiego Związku Pływackiego w zakresie marketingu. Oprócz promocji dyscypliny firma stworzyła także dwa, wielkie programy sponsoringowe -dla Bioton S.A. oraz Telefonii Dialog S.A. [2005-08]
Sport Management Polska we współpracy z instytutem badawczym ARC Rynek i Opinia opracował na zlecenie Grupy Tauron unikalną metodologię badawczą. Zrealizowana na poziomie standardów światowych, metodologia służy do doboru, planowania, analizowania i raportowania efektywności działań sponsoringowych [2009]
agencja marketingu sportowego, marketing sportowy agencje