Sport Management
17 listopada 2021
Na zaproszenie Polskiej Organizacji Turystycznej, prezes SMP Grzegorz Kita poprowadził wykład i szkolenie na Forum [...]
21 października 2021
Na XIX Forum Sportu i Biznesu. Grzegorz Kita, prezes Sport Management Polska poprowadził  specjalistyczne wykłady [...]
8 października 2021
Od nowego sezonu transmisji z zawodów Pucharu Świata w skokach narciarskich nie będzie już w TVP! To sytuacja, [...]
8 września 2021
Na szkoleniu „Liderki w sporcie”, Grzegorz Kita, prezes SMP poprowadził wykład „Wystąpienia [...]
8 lipca 2021
Transfer Lukasa Podolskiego do Górnika Zabrze to hit i bomba medialna ale także dobrze przeprowadzona operacja z [...]
13 czerwca 2021
Finanse EURO i UEFA. Jakie przychody osiąga UEFA? Ile generują pojedyncze ME? Na czym polega zmiana warty w gronie [...]
21 kwietnia 2021
Dla Gazeta.pl, w długiej rozmowie, fiasko projektu Superligi komentuje Grzegorz Kita, prezes Sport Management Polska. [...]
30 marca 2021
- Tylko 7,5% polskich kibiców wierzy w zwycięstwo polskiej reprezentacji w meczu Anglia - Polska. - Ponad 73% [...]
19 lutego 2021
"Transakcje nabywania klubów są skomplikowane. To dla inwestorów wielkie możliwości ale i ryzyka. [...]
9 stycznia 2021
Sportowiec Roku 2020 - badanie ogólnopolskie Już w sobotę poznamy wyniki corocznego Plebiscytu Przeglądu [...]
2 stycznia 2021
Miłe dla nas podsumowanie roku! W 2020r. Grzegorz Kita, prezes SMP miał okazję, przyjemność ale i [...]
Sport Management Polska jest autorem promocyjnego sukcesu polskiego pływania. W latach 2005-08 SMP był wyłącznym przedstawicielem Polskiego Związku Pływackiego w zakresie marketingu. Oprócz promocji dyscypliny firma stworzyła także dwa, wielkie programy sponsoringowe -dla Bioton S.A. oraz Telefonii Dialog S.A. [2005-08]
Sport Management Polska we współpracy z instytutem badawczym ARC Rynek i Opinia opracował na zlecenie Grupy Tauron unikalną metodologię badawczą. Zrealizowana na poziomie standardów światowych, metodologia służy do doboru, planowania, analizowania i raportowania efektywności działań sponsoringowych [2009]
agencja marketingu sportowego, marketing sportowy agencje