Sport Management
1 grudnia 2020
Szkolenie dla TS Wisła Kraków. Marketing, komunikacja, PR, sponsoring, social media.
Ponad 15 osób reprezentujących pełny przekrój działalności Towarzystwa Sportowego Wisła Kraków wzięło udział w szkoleniu na temat marketingu i zarządzania, jakie przeprowadził pan Grzegorz Kita, szef Sport Management Polska i uznany ekspert z zakresu marketingu i konsultingu.

Wśród uczestników pojawili się przedstawiciele wielu, różnorodnych sekcji i dyscyplin TS Wisła począwszy do futbolu czy koszykówki poprzez boks i sztuki walki a skończywszy na przedstawicielach gimnastyki, siatkówki czy pływania.

Tematem prawie ośmiogodzinnego szkolenia były zagadnienia nie tylko marketingowe ale również PR, komunikacja, social media, sponsoring oraz zarządzanie strategiczne.

Szczególne zainteresowanie wzbudził moduł nr. 2 szkolenia: "Komunikacja w czasach chaosu informacyjnego" dotykający najbardziej istotnych zagadnień związanych ze skutecznością, zasięgiem oraz pro-przychodowym charakterem komunikacji.

Tradycyjnie dużym zainteresowaniem cieszyły się także moduły dot. tworzenia i budowy ofert sponsoringowych oraz planowania i realizacji działań sponsoringowych włącznie z zagadnieniami technik sprzedażowych.

Szkolenia przeprowadzane przez Grzegorza Kitę i Sport Manangement Polska cieszą się dużym uznaniem i popularnością. Doświadczenia szkoleniowe i praktyczne mają już ponad 18 lat! Szkolenia SMP były jednymi z pierwszych realizowanych na polskim rynku. Pierwsze szkolenia miały miejsce już w 2002r. i są realizowane nieprzerwanie od tego czasu.



***
Przykłady podobnych szkoleń:


► Szkolenie z marketingu sportowego dla klubów z Kujawsko-Pomorskiego.
     Włocławek 2017r.
     Czytaj_więcej


► Szkolenie z zarządzania i marketingu dla małych klubów ze Śląska.
     Rybnik 2016r.
     Czytaj_więcej


► Zachodniopomorskie chce uczyć się od Grzegorza Kity.
     Szczecin 2012r.
     Czytaj_więcej



"Zachodniopomorskie chce uczyć się od Grzegorza Kity" (2012r.)

Blisko 50 osób reprezentujących ponad 40 organizacji i klubów sportowych z terenu całego województwa zachodniopomorskiego wzięło udział w szkoleniu na temat marketingu sportowego i zarządzania w sporcie, jakie przeprowadził pan Grzegorz Kita.

Wśród uczestników pojawili się przedstawiciele wielu, różnorodnych dyscyplin począwszy do futbolu czy koszykówki poprzez sporty motorowe, kolarstwo i sztuki walki a skończywszy na przedstawicielach żeglarstwa, lekkiej atletyki, squasha czy pływania.

Uczestnicy szkolenia reprezentowali także pełny przekrój podmiotów sportowych - od stowarzyszeń sportowych i małych klubów do okręgowych związków sportowych i dużych klubów sportowych.

Więcej_można_przeczytać_tu
Sport Management Polska jest autorem promocyjnego sukcesu polskiego pływania. W latach 2005-08 SMP był wyłącznym przedstawicielem Polskiego Związku Pływackiego w zakresie marketingu. Oprócz promocji dyscypliny firma stworzyła także dwa, wielkie programy sponsoringowe -dla Bioton S.A. oraz Telefonii Dialog S.A. [2005-08]
Sport Management Polska we współpracy z instytutem badawczym ARC Rynek i Opinia opracował na zlecenie Grupy Tauron unikalną metodologię badawczą. Zrealizowana na poziomie standardów światowych, metodologia służy do doboru, planowania, analizowania i raportowania efektywności działań sponsoringowych [2009]
agencja marketingu sportowego, marketing sportowy agencje