Sport Management
12 listopada 2016
Małe kluby - pomocna dłoń. Szkolenie dla Piast Ożarowice
Wszyscy chcą się zajmować tylko wielkim sportem..
A co mają powiedzieć małe kluby bez dostępu do zarządczego i marketingowego know-how?!

Grzegorz Kita - jeśli tylko może logistycznie i czasowo - stara się pomóc takim podmiotom.

Jeżeli jest w stanie skorelować swoje plany wyjazdowo-pobytowe z wygospodarowaniem kilku godzin czy nawet całego dnia na szkolenie to robi to chętnie.

Tym razem pan Kita przeprowadził szkolenie dla A-klasowego Piast Ożarowice. Małego ale dynamicznego i ambitnego klubu ze Śląska. Mającego na dodatek unikalne położenie. Klub dosłownie przez płot graniczy z lotniskiem w Pyrzowicach {Katowice Airport}

W trakcie gry nad głowami zawodników lądują i startują samoloty! To w pewnym sensie unikalny aktyw marketingowy i strategiczny! 

O wiele zresztą wszechstronniejszy niż się to wydaje wyłącznie w pryzmacie sponsoringowym.
 

Przykłady podobnych szkoleń:

► Szkolenie z marketingu sportowego dla klubów z Kujawsko-Pomorskiego. Włocławek 2017r.
Czytaj_więcej


***
Projekt powiązany:

"Zachodniopomorskie chce uczyć się od Grzegorza Kity" (2012r.)

Blisko 50 osób reprezentujących ponad 40 organizacji i klubów sportowych z terenu całego województwa zachodniopomorskiego wzięło udział w szkoleniu na temat marketingu sportowego i zarządzania w sporcie, jakie przeprowadził pan Grzegorz Kita.

Wśród uczestników pojawili się przedstawiciele wielu, różnorodnych dyscyplin począwszy do futbolu czy koszykówki poprzez sporty motorowe, kolarstwo i sztuki walki a skończywszy na przedstawicielach żeglarstwa, lekkiej atletyki, squasha czy pływania.

Uczestnicy szkolenia reprezentowali także pełny przekrój podmiotów sportowych - od stowarzyszeń sportowych i małych klubów do okręgowych związków sportowych i dużych klubów sportowych.

Więcej można przeczytać tu - kliknij_link
Sport Management Polska jest autorem promocyjnego sukcesu polskiego pływania. W latach 2005-08 SMP był wyłącznym przedstawicielem Polskiego Związku Pływackiego w zakresie marketingu. Oprócz promocji dyscypliny firma stworzyła także dwa, wielkie programy sponsoringowe -dla Bioton S.A. oraz Telefonii Dialog S.A. [2005-08]
Sport Management Polska we współpracy z instytutem badawczym ARC Rynek i Opinia opracował na zlecenie Grupy Tauron unikalną metodologię badawczą. Zrealizowana na poziomie standardów światowych, metodologia służy do doboru, planowania, analizowania i raportowania efektywności działań sponsoringowych [2009]
agencja marketingu sportowego, marketing sportowy agencje